Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13160Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Кас’яненко, Оксана Миколаївна | - |
| dc.contributor.author | Ямчук, Таїса Юріївна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-10-27T10:21:30Z | - |
| dc.date.available | 2025-10-27T10:21:30Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13160 | - |
| dc.description | Кас’яненко О. М. Арт-терапія як інноваційний ресурс у забезпеченні якісної освіти дітей з особливими освітніми потребами / О. М. Кас’яненко, Т. Ю. Ямчук // Журнал «Перспективи та інновації науки» (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). - № 10(56) 2025. - С. 516-524 | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті з’ясовано потенціал арт-терапії як інноваційного ресурсу для забезпечення якісної освіти дітей з особливими освітніми потребами. Акцентовано на тому, що арт-терапія довела свою ефективність у розвитку комунікативних, когнітивних та соціальних навичок дітей з особливими освітніми потребами. Її сутність полягає в інтеграції творчої діяльності з психокорекційним і педагогічним впливом, що дає змогу дитині вільно виражати емоції, долати внутрішні бар’єри та формувати позитивне ставлення до навчання. Представлено актуальні наукові підходи до розуміння феномену арт-терапії та терміна «діти з особливими освітніми потребами». У роботі наведено позиції науковців щодо ефективності певних видів арт-терапії для освіти, виховання і розвитку дітей з особливими освітніми потребами. На основі аналізу наукових праць арт-терапія пояснена як психолого-педагогічний метод, який через творчі види діяльності (малюнок, казку, колаж, музику, танець тощо) забезпечує розвиток особистості, емоційне самовираження, корекцію поведінкових і психоемоційних порушень та сприяє соціальній адаптації дітей з особливими освітніми потребами. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | Київ | uk_UA |
| dc.subject | арт-терапія | uk_UA |
| dc.subject | інклюзивна освіта | uk_UA |
| dc.subject | діти з особливими освітніми потребами (ООП) | uk_UA |
| dc.subject | спеціальна освіта | uk_UA |
| dc.subject | логопсихологія | uk_UA |
| dc.subject | корекційно розвивальна робота | uk_UA |
| dc.subject | казкотерапія | uk_UA |
| dc.subject | музикотерапія | uk_UA |
| dc.title | Арт-терапія як інноваційний ресурс у забезпеченні якісної освіти дітей з особливими освітніми потребами | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Appears in Collections: | Статті | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| ilovepdf_merged (5) (1).pdf | Арт-терапія як інноваційний ресурс у забезпеченні якісної освіти дітей з особливими освітніми потребами | 2.15 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.