Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1312
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТеличко, Наталія Вікторівна-
dc.date.accessioned2018-03-12T09:38:43Z-
dc.date.available2018-03-12T09:38:43Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1312-
dc.descriptionТеличко Н. В. Підготовка вчителя до компетентнісно - орієнтованого навчання англійської мови / Н. В. Теличко // Науковий вісник Мукачівського державного університету. – Карпатська вежа, 2016. – №21(16). – С.110-117.en_US
dc.description.abstractСьогодні актуальності набуває поняття компетентності учня, що визначається багатьма чинниками, оскільки саме компетентності є тими індикаторами, що дозволяють визначити готовність учнявипускника до життя, його подальшого особистого розвитку й до активної участі в житті суспільства. Професійно-творча діяльність вчителя різностороння і потребує постійного розвитку та вдосконалення, чому сприяє введення компетентнісно-орієнтованого навчання іноземної мови. На сучасному етапі розвитку вітчизняної та світової педагогічної думки дедалі більшого поширення набуває компетентнісний підхід, який визначає цілі навчання через поняття «компетенції». Метою статті є розкрити сутність і значення компетентнісно- орієнтованого підходу до навчання іноземної мови; охарактеризувати професійно-педагогічні вміння вчителя англійської мови; визначити засади успішної співпраці вчителя і учня; узагальнити і обґрунтувати форми компетентнісно- орієнтованого, творчого підходу вчителя до викладання англійської мови. Компетентнісний підхід у системі сучасної мовної освіти можна розглядати як один із ключових підходів, який не заперечує інших, а лише розширює, поглиблює та доповнює їх. Очевидний його взаємозв'язок з особистісно-діяльнісним (комунікативно-діяльнісним) підходом, оскільки, згідно із компетентнісним підходом, важливою педагогічною умовою досягнення мети освіти є оволодіння визначеними компетенціями суб'єктами навчання на основі індивідуального досвіду.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherКарпатська вежаen_US
dc.subjectкомпетентнісно-орієнтованого навчанняen_US
dc.subjectкомпетентнісний підхідen_US
dc.subjectпрофесійна компетентністьen_US
dc.subjectпрофесійна компетенціяen_US
dc.subjectособистісно-діяльнісний вимірen_US
dc.titleПідготовка вчителя до компетентнісно - орієнтованого навчання англійської мовиen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
n21-split-merge.pdfПідготовка вчителя до компетентнісно - навчання англійської мови2.37 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.