Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13113
Назва: Інтегрований підхід у моделюванні уроків української мови у початковій школі
Автори: Товканець, Ганна Василівна
Ключові слова: інтеграція
навчання
здобувачі освіти
зміст уроків
українська мова
образотворче мистецтво
дизайн та технології
початкова школа
початкова освіта
педагог
Дата публікації: 2025
Видавництво: Київ
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто особливості застосування інтегративного підходу у моделюванні уроків української мови у початковій школі. Визначено закономірності і принципи, які забезпечують повною мірою досягнення головної мети інтегрованого навчання – розвиток мислення здобувачів освіти. Наголошено, що в інтегрованому уроці головним завданням вчителя стає організація такого пізнавального процесу, у якому формуються уміння здобувачів освіти встанов-лювати взаємозв’язок явищ і процесів з різних галузей знань, отриманих як на уроках предметів шкільного курсу, так і у результаті навчальної роботи з додатковими джерелами інформації.
Опис: овканеце, Ганна Василівна Інтегрований підхід у моделюванні уроків української мови у початковій школі / Ганна Василівна Товканеце // Наукові інновації та передові технології. Серія "Управління та адміністрування", Серія "Право", Серія "Економіка", Серія "Психологія", Серія "Педагогіка" : науковий журнал / гол.ред. Романенко Є.О. - Київ, 2025. - № 9(49). - С.2059-2069
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13113
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
INTEGRATED_APPROACH.pdfІНТЕГРОВАНИЙ ПІДХІД У МОДЕЛЮВАННІ УРОКІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ19.59 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.