Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13102
Название: Problems of adapting the theory and practice of accounting and marketing to modern realities
Авторы: Korolovich, O.
Королович, Оксана Омелянівна
Liba, N.
Ліба, Наталія Степанівна
Holovachko, V.
Ключевые слова: data exchange
обмін даними
business process automation
автоматизація бізнес-процесів
big data analytics
аналітика великих даних
processing time
час обробки
legislative barriers
законодавчі бар'єри
indicators
показники
accounting systems
системи обліку
marketing strategies
маркетингові стратегії
specialists in accounting and marketing
фахівці обліку та маркетингу
Дата публикации: 2025
Издательство: Київ
Краткий осмотр (реферат): In conditions of high dynamism in economic processes and the rapid development of digitaltechnologies, the effective interaction between accounting and marketing theory and practicebecomes significant, as it provides the foundation for making managerial decisions that are adequateto modern challenges and for creating competitive advantages for enterprises.
Описание: Korolovich O., Liba N., Holovachko V. Problems of adapting the theory and practice of accounting and marketing to modern realities / Korolovich O., Liba N., Holovachko V. // Інвестиції: практика та досвід : науково-практичний журнал / гол.ред. Ємельянов В.М. - Київ, 2025. - № 17. - P. 34-40
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13102
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Problems_of_adapting.pdfProblems of adapting the theory and practice of accounting and marketing to modern realities1.27 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.