Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13100
Назва: Компетентнісне навчання здобувачів початкової освіти: теоретико-методичні концепти
Автори: Молнар, Тетяна Іванівна
Лалак, Наталія Володимирівна
Фенчак, Любов Михайлівна
Ключові слова: підхід
компетентнісний підхід
компетентність
освітній процес
Нова українська школа
Дата публікації: 2024
Видавництво: Ніжин
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено проблемі реалізації компетентнісного підходу в освітньому процесі початкової школи. Окреслено методичні аспекти організації компетент- нісного навчання молодших школярів. Акцентовано увагу на вдосконаленні уроку в контексті компетентнісного підходу, що пов’язано із виконанням загальних вимог, таких як: логічність усіх етапів пізнавальної діяльності; оптимальне впровадження дидактичних принципів і методів; створення умов для продуктив- ної пізнавальної діяльності учнів; врахування їхніх інтересів та здібностей; мотивація й активізація різних сфер розвитку особистості молодшого школяра; формування навичок самостійного навчання; зв’язок із життям дитини.
Опис: Молнар Т.І., Лалак Н.В., Фенчак Л.М. Компетентнісне навчання здобувачів початкової освіти: теоретико-методичні концепти / Молнар Т.І., Лалак Н.В., Фенчак Л.М. // Наукові записки Ніжинського державного університету ім. М. Гоголя. Психолого-педагогічні науки : науковий журнал / гол. ред. Бурзанова В.В. - Ніжин, 2024. - №1. - С. 37-45
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13100
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
COMPETENCY_TRAINING.pdfКОМПЕТЕНТНІСНЕ НАВЧАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ КОНЦЕПТИ684.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.