Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13100
Назва: | Компетентнісне навчання здобувачів початкової освіти: теоретико-методичні концепти |
Автори: | Молнар, Тетяна Іванівна Лалак, Наталія Володимирівна Фенчак, Любов Михайлівна |
Ключові слова: | підхід компетентнісний підхід компетентність освітній процес Нова українська школа |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Ніжин |
Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено проблемі реалізації компетентнісного підходу в освітньому процесі початкової школи. Окреслено методичні аспекти організації компетент- нісного навчання молодших школярів. Акцентовано увагу на вдосконаленні уроку в контексті компетентнісного підходу, що пов’язано із виконанням загальних вимог, таких як: логічність усіх етапів пізнавальної діяльності; оптимальне впровадження дидактичних принципів і методів; створення умов для продуктив- ної пізнавальної діяльності учнів; врахування їхніх інтересів та здібностей; мотивація й активізація різних сфер розвитку особистості молодшого школяра; формування навичок самостійного навчання; зв’язок із життям дитини. |
Опис: | Молнар Т.І., Лалак Н.В., Фенчак Л.М. Компетентнісне навчання здобувачів початкової освіти: теоретико-методичні концепти / Молнар Т.І., Лалак Н.В., Фенчак Л.М. // Наукові записки Ніжинського державного університету ім. М. Гоголя. Психолого-педагогічні науки : науковий журнал / гол. ред. Бурзанова В.В. - Ніжин, 2024. - №1. - С. 37-45 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13100 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
COMPETENCY_TRAINING.pdf | КОМПЕТЕНТНІСНЕ НАВЧАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ КОНЦЕПТИ | 684.64 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.