Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13092
Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.authorСерденко, Т. В.-
dc.contributor.authorРейс, Тиберій Тиберійович-
dc.date.accessioned2025-09-12T07:11:51Z-
dc.date.available2025-09-12T07:11:51Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13092-
dc.descriptionСерденко Т. В. Персоналізація навчання за допомогою інформаційних систем / Т. В. Серденко, Т. Т. Рейс // Інформаційні технології. Вісник ХНТУ. - № 2(93), Ч. 2, 2025 р. - С. 333-338uk_UA
dc.description.abstractУ статті досліджено персоналізоване навчання як сучасний педагогічний підхід, що стає ключовим елемен том трансформації освіти в умовах цифровізації. Персоналізація розглядається як спосіб організації освітньо го процесу, який враховує індивідуальні особливості, потреби та рівень підготовки кожного здобувача освіти. Акцент зроблено на ролі інформаційних систем як технологічної основи для реалізації цього підходу. У роботі охарактеризовано основні типи інформаційних систем, що підтримують персоналізацію: системи управління навчанням (LMS), адаптивні освітні платформи, сервіси навчальної аналітики, інструменти штучного інте лекту, а також мобільні та хмарні рішення. Описано принципи побудови індивідуальних освітніх траєкторій, використання адаптивного контенту, автоматизованого зворотного зв’язку, аналітичних панелей і рекоменда ційних систем. Розглянуто як переваги впровадження персоналізованого навчання, так і пов’язані з цим викли ки. До переваг віднесено зростання мотивації студентів, підвищення ефективності засвоєння знань, розвиток автономності в навчанні. Серед викликів виокремлено технічні обмеження закладів освіти, необхідність під вищення цифрової грамотності викладачів, етичні питання використання персональних даних і ризики циф рової нерівності. Наведено приклади реалізації персоналізованих освітніх рішень на міжнародному рівні (Khan Academy, Coursera, EdX, Open Learning Initiative) та в Україні (платформа Human, розширення Moodle). Визна чено перспективи розвитку персоналізації у контексті впровадження інтелектуальних технологій, доповненої і віртуальної реальності, мікронавчання та побудови інтероперабельних освітніх екосистем. Стаття має нау ково-методичний характер і орієнтована на дослідників, викладачів та розробників цифрових освітніх рішень.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectперсоналізація навчанняuk_UA
dc.subjectінформаційні системиuk_UA
dc.subjectадаптивні технологіїuk_UA
dc.subjectосвітня аналітикаuk_UA
dc.subjectіндивідуальні освітні траєкторіїuk_UA
dc.titleПерсоналізація навчання за допомогою інформаційних системuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Ebben a gyűjteményben:Статті

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Серденко ХНТУ 2025_merged.pdfПерсоналізація навчання за допомогою інформаційних систем782.35 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!