Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13024
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТовканець, Ганна Василівна-
dc.contributor.authorМартин, Оксана Михайлівна-
dc.date.accessioned2025-09-03T07:32:34Z-
dc.date.available2025-09-03T07:32:34Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13024-
dc.descriptionТовканець Г. В. Розвиток зв’язного мовлення та культури спілкування учнів початкових класів на уроках мовно-літературної освітньої галузі / Г. В. Товканець, О. М. Мартин // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота». Випуск 2 (55) ’ 2024. - С. 111-116uk_UA
dc.description.abstractМета статті: обґрунтувати особливості роботи з розвитку зв’язного мовлення та формування культури спілкування на уроках мовно-літературної освітньої галузі у початковій школі. Методи наукового пошуку: аналіз наукової та методичної літератури для з’ясування теоретичних відомостей щодо розвитку зв’язного мовлення та культури спілкування учнів початкових класів на уроках мовно-літературної галузі; спостереження з метою виявлення особливостей роботи у початковій школі з формування культури спілкування учнів молодшого шкільного віку; прогностичний для визначення перспектив застосування методів і прийомів навчання з розвитку зв’язного мовлення та культури спілкування учнів початкових класів; узагальнення для формулювання висновків. Досліджено особливості розвитку зв’язного мовлення та культури спілкування учнів початкових класів на уроках мовно-літературної освітньої галузі. Одним з основних методів роботи зі зв’язного мовлення та культури спілкування є практичні вправи. Систематизовано вправи, що спрямовані на формування орфоепічних, вимовних, акцентологічних та лексичних норм, розрізнення інтонації в реченнях тощо. В результаті роботи з використанням системи вправ з формування культури мови не тільки підвищується мовленнєва культура учнів, а й покращується їх пам’ять, з’являється уважне, вдумливе ставлення до мови, до книг, підвищується рівень орфографічної грамотності дітей й інтерес до уроків української мови.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherУжгородuk_UA
dc.subjectзв’язне мовленняuk_UA
dc.subjectкультура спілкуванняuk_UA
dc.subjectпочаткова школаuk_UA
dc.subjectформи і методи роботиuk_UA
dc.subjectпрак тичні вправиuk_UA
dc.subjectмовно-літературна освітня галузьuk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.titleРозвиток зв’язного мовлення та культури спілкування учнів початкових класів на уроках мовно-літературної освітньої галузіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ilovepdf_merged (30).pdfРозвиток зв’язного мовлення та культури спілкування учнів початкових класів на уроках мовно-літературної освітньої галузі847.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.