Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12983
Название: Поняття "дозвілля": історико-педагогічний підхід
Авторы: Брижак, Надія Юріївна
Ключевые слова: дозвілля
дозвіллєва діяльність
позанавчальна діяльність
історико-педагогічний аналіз
соціалізація
початкова освіта
Нова українська школа (НУШ)
освітнє середовище
творчий розвиток
гурткова діяльність
національно-патріотичне виховання
духовний розвиток
компетентності
інклюзія
воєнний стан
Дата публикации: 2025
Издательство: Київ
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто дозвілля як інтегральне педагогічне та соціокультурне явище, що набуває особливої значущості в сучасному освітньому просторі. Проаналізовано підходи до визначення поняття «дозвілля» в історико педагогічному, філософському та соціальному контекстах.
Описание: Брижак Н. Ю. Поняття "дозвілля": історико-педагогічний підхід / Н. Ю .Брижак // Журнал « Наукові інновації та передові технології» (Серія «Управління та адміністрування», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка») № 8(48) 2025. С.1829-1842
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12983
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
THE_NOTION_OF_«LEISURE».pdfПОНЯТТЯ «ДОЗВІЛЛЯ»: ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ПІДХІД19.54 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.