Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12976
Title: | Теоретичні аспекти розвитку мовлення дітей раннього та дошкільного віку в процесі ознайомлення з довкіллям |
Authors: | Іванова, Вікторія Вікторівна Зданевич, Л.В. Сас, О.О. |
Keywords: | діти раннього та дошкільного віку розвиток мовлення комунікативно-мовленнєвий розвиток дитини природа довкілля природне довкілля |
Issue Date: | 2025 |
Abstract: | У статті досліджено теоретичні аспекти розвитку мовлення дітей раннього та дошкільного віку у процесі ознайомлення з довкіллям. Автори акцентують увагу на тому, що мовленнєвий розвиток є одним із провідних чинників формування особистості дитини та її успішної соціалізації, а довкілля - незамінний засіб, що уможливлює його, а також сприяє розвитку пізнавального інтересу, формування уявлень про природу, суспільство, культуру, виховання екологічної свідомості, дбайливого ставлення до природи, соціалізації та іншому. Саме у процесі ознайомлення з довкіллям створюються ситуації, які спонукають дитину висловлювати свої думки, бажання, враження, що стимулює розвиток мовлення, а через пізнання світу - знайомство з новими поняттями, об'єктами, явищами, вивчення нових слів, мовленнєвих конструкцій тощо. |
Description: | Іванова В.В., Зданевич Л.В., Сас О.О. Теоретичні аспекти розвитку мовлення дітей раннього та дошкільного віку в процесі ознайомлення з довкіллям / Іванова В.В., Зданевич Л.В., Сас О.О. // Наукові записки ЛДУБЖД. Педагогіка і психологія : збірник наукових праць / гол.ред. Коваль Мирослав. - Одеса : ВД "Гельветика", 2025. - № 1(5). - С. 28-33. |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12976 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ilovepdf_merged (4).pdf | Теоретичні аспекти розвитку мовлення дітей раннього та дошкільного віку в процесі ознайомлення з довкіллям | 872.16 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.