Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12967
Title: | Розвиток економічної культури і компетентності фахівців педагогічного профілю в умовах університетської освіти |
Authors: | Товканець, Ганна Василівна Головачко, Василь Михайлович |
Keywords: | економічна грамотність методи навчання інформаційні модулі інноваційний проєкт компетентність економічна культура |
Issue Date: | 2025 |
Abstract: | Обґрунтовано особливості розвитку економічної культури й економічної компетентності фахівців педагогічного профілю в умовах університетської освіти. Розглянуто економічну культуру майбутнього фахівця педагогічного профілю як цілісне особистісне утворення, що характеризується високим рівнем оволодіння економічними знаннями та вміннями; сформованим ціннісним ставленням до економіки, її предмету, засобів і результатів; розвиненими якостями особистості, що дозволяють їй найповніше реалізувати себе в пізнавальній і соціально-орієнтованій економічній діяльності. Визначено економічну компетентність як особливий тип організації знань, умінь, спрямованих на економічну діяльність, що дозволяють особистості вирішувати проблеми та типові економічні завдання, що виникають у реальних життєвих ситуаціях. Запропоновано зміст економічної компетентності майбутніх фахівців як взаємозалежних складників: базових, функціональних і практичних. |
Description: | Товканець Г. В. Розвиток економічної культури і компетентності фахівців педагогічного профілю в умовах університетської освіти / Г. В. Товканець, В. М. Головачко // Вища щкола. - 2025. №1 (2020). - С. 26-30 |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12967 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
321382-Текст статті-748531-1-10-20250214.pdf | Розвиток економічної культури і компетентності фахівців педагогічного профілю в умовах університетської освіти | 301.67 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.