Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12948
Название: Партнерська модель літературної освіти в методичній концепції В. Шуляра
Авторы: Удовиченко, Л. М.
Ключевые слова: кооперативне навчання
літературна освіта
компетентнісний підхід
ключові компетентності
учні-читачі
компетентнісно орієнтовані завдання
Нова українська школа
методика літератури
Дата публикации: 2025
Издательство: МДУ: Мукачево
Краткий осмотр (реферат): У статті представлено аналітичний огляд монографії Василя Шуляра «Навчання літератури у співпраці», присвяченої технології кооперативного навчання в контексті компетентнісної літературної освіти в Новій українській школі. Підтверджено актуальність теми, проаналізовано структуру та зміст праці, відзначено її теоретичну глибину та практичну цінність. Надано рекомендації щодо подальших напрямів розвитку дослідження.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12948
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Partnership_model_of_literary_education_in_V_Shulyars_methodological_concept.pdfПартнерська модель літературної освіти в методичній концепції В. Шуляра1.09 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.