Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12948
Titel: Партнерська модель літературної освіти в методичній концепції В. Шуляра
Autoren: Удовиченко, Л. М.
Stichwörter: кооперативне навчання
літературна освіта
компетентнісний підхід
ключові компетентності
учні-читачі
компетентнісно орієнтовані завдання
Нова українська школа
методика літератури
Erscheinungsdatum: 2025
Herausgeber: МДУ: Мукачево
Zusammenfassung: У статті представлено аналітичний огляд монографії Василя Шуляра «Навчання літератури у співпраці», присвяченої технології кооперативного навчання в контексті компетентнісної літературної освіти в Новій українській школі. Підтверджено актуальність теми, проаналізовано структуру та зміст праці, відзначено її теоретичну глибину та практичну цінність. Надано рекомендації щодо подальших напрямів розвитку дослідження.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12948
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Partnership_model_of_literary_education_in_V_Shulyars_methodological_concept.pdfПартнерська модель літературної освіти в методичній концепції В. Шуляра1.09 MBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.