Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12943
Назва: Методика органызації фізкультурно-оздоровчої роботи в режимі ЗДО
Автори: Черепаня, Н. І.
Ключові слова: діти дошкільного віку
фізичний розвиток
рухова активність
самостійна рухова діяльність
фізкультурно-оздоровча робота
активний відпочинок
Дата публікації: 2025
Видавництво: МДУ: Мукачево
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито значення здоров’я дітей як пріоритетної цінності суспільства, особливо в умовах сучасної екологічної кризи. Здоров’я дитини розглядається як комплексний індикатор, що відображає біологічні, соціальні, економічні та екологічні фактори, а також рівень медичної допомоги та державної підтримки материнства і дитинства. У статті систематизовано форми організації рухової діяльності дітей у закладах дошкільної освіти: навчальні заняття з фізичної культури, фізкультурно-оздоровчі заходи, самостійна рухова активність, активний відпочинок, гурткова робота, спільні фізичні заняття з батьками. Показано, як кожен вид діяльності сприяє реалізації оздоровчих, освітніх та виховних завдань. Зазначено, що ефективне впровадження рухового режиму вимагає від вихователя високої професійної компетентності, організаторських здібностей і особистої активності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12943
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The_methodology_of_organizing_physical_education_and_wellness_activities_in_the_context_of_a_health_improvement_system.pdfМетодика органызації фізкультурно-оздоровчої роботи в режимі ЗДО1.05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.