Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12941
Назва: Історико-педагогічні контексти виховання поваги до природи в початкових школах Закарпаття ХХ ст.
Автори: Товтин, Христина
Ключові слова: початкова освіта
зміст освіти
виховання поваги до природи
екологічне виховання
Закарпаття
Дата публікації: 2025
Видавництво: МДУ: Мукачево
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню особливостей виховання в молодших школярів поваги до природи. З’ясовано, що екологічне виховання в початкових школах Закарпаття впродовж ХХ століття набувало різного змісту в залежності від історико-педагогічних трансформацій, що супроводжували освіту в періоди державно-територіального перепідпорядування краю (австро-угорського, чехословацького, радянського та періоду незалежної України). Виявлено, що в першій половині ХХ ст. виховання поваги до природи стало невід’ємною частиною морального виховання молодших школярів, усвідомлення залежності людського життя від природи. У радянський період здійснювалося переважно виховання в контексті споживацького ставлення людини до природи. Кінець ХХ ст. в українських початкових школах здійснюється перехід до формування в молодших школярів ціннісного ставлення до природи та усвідомлення необхідності її збереження.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12941
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Historical_and_pedagogical_contexts_of_nurturing_respect_for_nature_in_primary_schools_of_zakarpattia_in_the_20th_century.pdfІсторико-педагогічні контексти виховання поваги до природи в початкових школах Закарпаття ХХ ст.1.25 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.