Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12929
Title: Впровадження штучного інтелекту для адаптивного навчання у ЗЗСО: виклики та перспективи
Authors: Розман, Ірина Іллівна
Keywords: штучний інтелект
адаптація
впровадження
виклики
перспективи
розвиток
учитель
освіта
початкова школа
Issue Date: 2025
Publisher: МДУ: Мукачево
Abstract: Стаття присвячена дослідженню значення впровадження технологій штучного інтелекту (ШІ) в освітній процес, зокрема у контексті адаптивного навчання. Розглянуто потенціал ШІ у трансформації традиційних методів викладання та навчання шляхом персоналізації освітніх траєкторій. Акцентовано увагу на використанні інтелектуальних навчальних платформ, які здатні адаптувати зміст і методику викладання до індивідуальних потреб здобувачів освіти. У роботі визначено основні виклики впровадження ШІ, зокрема і потребу у розбудові цифрової інфраструктури, підвищення цифрової компетентності педагогів та забезпечення етичного й безпечного використання персональних даних учнів. Стаття розкриває актуальність розвитку технологій ШІ для модернізації освіти в умовах цифрової трансформації суспільства, можливості використання ШІ для персоналізації освітнього процесу. Особливу увагу приділено використанню інтелектуальних платформ та автоматизації рутинних завдань учителів. У статті також висвітлюються ключові виклики впровадження ШІ, серед яких недостатня цифрова інфраструктура, низький рівень цифрової грамотності педагогів. Автор акцентує на перспективності інтеграції ШІ для підвищення якості освіти, розширення доступу до освітніх можливостей та покращення ефективності роботи педагогів.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12929
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Implementing_artificial_intelligence_for_adaptive_learning_in_secondary_education_challenges_and_prospects.pdfВпровадження штучного інтелекту для адаптивного навчання у ЗЗСО: виклики та перспективи994.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.