Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12922
Назва: The role of self-assessment and reflection in student centered blended learning
Автори: Kravchenko, T.M.
Dolezal, Tomas
Ключові слова: самооцінювання
self-assessment
рефлексії
reflections
студентоцентроване навчання
student-centered learning
змішане навчання
blended learning
міжнародні конференції
іnternational сonferences
Дата публікації: 2025
Видавництво: Мукачево: МДУ
Опис: Kravchenko T.M., PhDr. Tomas Dolezal The role of self-assessment and reflection in student centered blended learning / Kravchenko T.M., PhDr. Tomas Dolezal // Сучасні тенденції розвитку науки й освіти в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей за матеріалами V Міжнародної науково-практичної конференції, м. Мукачево, 15 травня 2025 р. / гол. ред. Л.І. Капітан. - Мукачево : МДУ, 2025. - C.188-190.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12922
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The_role_of_self-assessment_and_reflection_in_student_centered_blended_learning.pdfРоль самооцінювання та рефлексії у студентоцентрованому змішаному навчанні1.03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.