Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12915
Összes dokumentumadat
DC mező | Érték | Nyelv |
---|---|---|
dc.contributor.author | Щербан, Тетяна Дмитрівна | - |
dc.contributor.author | Хома, Петро Петрович | - |
dc.date.accessioned | 2025-07-02T08:31:07Z | - |
dc.date.available | 2025-07-02T08:31:07Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12915 | - |
dc.description | Щербан Тетяна Дмитрівна, Хома Петро Петрович Формування цифрової компетентності майбутніч учителів початкових класів: тенденції та перспективи / Щербан Тетяна, Хома Петро // Журнал "Перспективи та інновації науки" / 2025. - №5(51). -С. 1621-1634. -Бібл.: DOI: https://doi.org/10.52058/2786-4952-2625-5(51)-1621-1634 | uk_UA |
dc.description.abstract | Дослідження присвячено проблемі формування цифрової компетентності майбутніх учителів початкових класів, яка вимагає не лише технічних знань, а й розвитку етичної відповідальності, критичного мислення та здатності до професійного зростання, що дозволить педагогамефективно спрямовувати дітей у цифровому середовищі та забезпечувати якісну освіту в умовах постійних змін.Результати анкетування магістрів – майбутніх учителів початкових класів дозволили констатувати наявність: недостатнього рівня цифрової компетентності у більшості майбутніх учителів початкових класів; значної різнорівневості у підходах до цифровізації викладачів у закладі вищої освіти. Майбутні вчителі початкових класів вказали на переважання базових цифрових навичок у себе, а також на недостатній рівень складніших компе-тентностей. Основними перешкодами в розвитку цифрової компетентності є обмеження в освітніх програмах, відсутність практичних можливостей, супротив з боку викладачів та технічні проблеми. Ранжування навичок цифрової компетентності майбутніх учителів початкових класів вказує на їхню адаптивність до змін, на прагматичний підхід до цифрових технологій, але також вимагають розвитку етичних аспектів цифрової компетентності.Оцінка цифрової компетентності магістрів виявила значні бар'єри в адаптивності до змін, обмеження в технічних навичках, потребу в розвитку критичного мислення та недостатню увагу до етики та безпеки. Результати дослідження доводять важливість комплексного підходу до формування цифрової компетентності майбутніх учителів,що включає як розвиток технічних знань і адаптивності, так і посилення критичного мислення та культури цифрової безпеки. Для ефективного розвитку цифрової компе-тентності майбутніх учителів необхідно переглянути зміст освітніх програм, впроваджувати більше практикоорієнтованих занять, а також проводити підготовку викладачів до активного застосування цифрових технологій у навчанні. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Мукачево: МДУ | uk_UA |
dc.subject | цифровізація освіти | uk_UA |
dc.subject | цифрова компетентність майбутнього вчителя початкових класів | uk_UA |
dc.subject | технічні навички | uk_UA |
dc.subject | етика та безпека | uk_UA |
dc.subject | критичне мислення | uk_UA |
dc.subject | адаптивність до змін | uk_UA |
dc.title | Формування цифрової компетентності майбутніч учителів початкових класів: тенденції та перспективи | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Ebben a gyűjteményben: | Статті |
Fájlok a dokumentumban:
Fájl | Leírás | Méret | Formátum | |
---|---|---|---|---|
Formation_of_digital_competence_of_future_primary_school_teachers_trends_and_prospects.pdf | Формування цифрової компетентності майбутніч учителів початкових класів: тенденції та перспективи | 740.56 kB | Adobe PDF | Megtekintés/Megnyitás |
Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!