Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12850
Title: Сучасні вектори проблеми організації освітнього середовища закладу дошкільної освіти
Authors: Попович, Оксана Михайлівна
Лабош, Катерина Ярославівна
Keywords: середовище
заклад дошкільної освіти
вихователі закладу дошкільної освіти
діти раннього та дошкільного віку
освітнє середовище
розвивальне освітнє середовище
інклюзивне середовище закладу дошкільної освіти
безпечне освітнє середовище
Issue Date: 2025
Publisher: МДУ
Abstract: У статті акцентовано увагу на тому, що зміни в суспільстві, динаміка цифровізації, зростання уваги до інклюзивності та емоційного комфорту дітей вимагають переосмислення підходів до створення безпечного, розвивального освітнього середовища у закладі дошкільної освіти. Автори розглядають освітнє середовище не лише як фізичний простір, а як педагогічно цілісне середовище, що впливає на всебічний розвиток дитини, її світогляд, соціальні навички та емоційний стан. Представлено найбільш актуальні трактування поняття «освітнє середовище закладу дошкільної освіти»; розуміння вітчизняними науковцями феномену розвивального освітнього середовища, інклюзивного середовища закладу дошкільної освіти та безпечного освітнього середовища. Зокрема, наголошено на вагомості створення безпечного освітнього простору закладів дошкільної освіти в умовах воєнного стану.
Description: Попович Оксана Михайлівна Сучасні вектори проблеми організації освітнього середовища закладу дошкільної освіти / О. М. Попович, К. Я. Лабош // «Наука і техніка сьогодні» (Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Фізико-математичні науки», Серія «Техніка»)»: журнал. 2025. № 5(46) 2025. С. 964-975
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12850
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ilovepdf_merged (21) (1) (1).pdfСучасні вектори проблеми організації освітнього середовища закладу дошкільної освіти3.19 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.