Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12825
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГайда, Ігор Богданович-
dc.date.accessioned2025-06-12T08:53:33Z-
dc.date.available2025-06-12T08:53:33Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12825-
dc.descriptionІгор Гайда Забезпечення якості професійної підготовки майбутніх магістрів з музичного мистецтва як педагогічна проблема / Ігор Гайда // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2024. - № 5 (139). - С. 304-313uk_UA
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано основні підходи до забезпечення якості професійної підготовки майбутніх магістрів з музичного мистецтва у сучасних закладах вищої освіти, що передбачають реалізацію інтенсивних шляхів удосконалення освітньо-мистецького процесу, збагачення сценічно-концертних форм підготовки магістрантів, гармонійно-раціональне узгодження наукової, освітньої й практично-творчої діяльності. Наголошено, що процеси, які відбуваються у сфері культури і мистецтва, вимагають від майбутніх фахівців застосування нестандартних рішень та фахових вмінь гнучко діяти в сучасних динамічних умовах, що обумовлює пошук ефективних методів і прийомів мистецького навчання, активного застосування інноваційних освітніх технологій. Зазначено, що головною метою діяльності закладів вищої освіти є підготовка освіченого, творчого фахівця, зорієнтованого на особистісний і професійний саморозвиток, здатного здійснювати професійну діяльність на демократичних і гуманістичних засадах, спрямовану на формування освітніх і духовно-культурних потреб, здатного бути конкурентоспроможним фахівцем на ринку освітніх послуг. Акцентовано, що формування професійної компетентності майбутніх фахівців реалізується в ході гармонійної взаємодії напрямів професійної підготовки, взаємозв’язку музично-теоретичної і наукової інформованості та музично-виконавських і дослідницько-пошукових умінь, гнучкості, варіативності й багатогранності науково-методичного забезпечення. Доведено, що надважливе значення для якісної професійної підготовки майбутнього магістра з музичного мистецтва має формування умінь і навичок фахової діяльності, способів та прийомів ефективного вирішення професійних завдань.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectякістьuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectякість освітиuk_UA
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectмагістратураuk_UA
dc.subjectмузичне мистецтвоuk_UA
dc.titleЗабезпечення якості професійної підготовки майбутніх магістрів з музичного мистецтва як педагогічна проблемаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ilovepdf_merged (17).pdfЗабезпечення якості професійної підготовки майбутніх магістрів з музичного мистецтва як педагогічна проблема1.35 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.