Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12802
Назва: | Процес упровадження педагогічних інновацій в освітній простір |
Автори: | Савко, Яна Фенчак, Любов Михайлівна |
Ключові слова: | педагогічні інновації інноваційний процес інноваційний потенціал педагога інноваційні технології освітній простір життєвий цикл інновацій початкова школа |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Суми |
Короткий огляд (реферат): | У тезах розкрито суть процесу впровадження педагогічних інновацій в освітній простір. Окреслено мету інноваційного навчання як досягнення якісної освіти, здатної забезпечити умови для самореалізації особистості. Проаналізовано труднощі реалізації інноваційних ідей у навчальному процесі та охарактеризовано сучасний стан інноваційної діяльності в освіті, який поєднує теоретичний і практичний компоненти. Виокремлено основні етапи життєвого циклу інновацій, визначено роль педагога як рушійної сили інноваційного поступу, а також зміст і складники його інноваційного потенціалу. Підкреслено значення інноваційних технологій у початковій школі, які забезпечують адаптацію молодших школярів до викликів сучасного світу. |
Опис: | Савко Я., Фенчак Л.М. Процес упровадження педагогічних інновацій в освітній простір // Інновації в науці: сучасний вимір: матеріали Міжнародної науково практичної інтернет-конференції молодих дослідників (10 квітня 2025 року, м. Суми). – Суми: ФОП Цьома С.П., 2025. - С.103-106 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12802 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
IMPLEMENTATION_PROCESS.pdf | ПРОЦЕС УПРОВАДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ІННОВАЦІЙ В ОСВІТНІЙ ПРОСТІР | 4 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.