Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12802
Назва: Процес упровадження педагогічних інновацій в освітній простір
Автори: Савко, Яна
Фенчак, Любов Михайлівна
Ключові слова: педагогічні інновації
інноваційний процес
інноваційний потенціал педагога
інноваційні технології
освітній простір
життєвий цикл інновацій
початкова школа
Дата публікації: 2025
Видавництво: Суми
Короткий огляд (реферат): У тезах розкрито суть процесу впровадження педагогічних інновацій в освітній простір. Окреслено мету інноваційного навчання як досягнення якісної освіти, здатної забезпечити умови для самореалізації особистості. Проаналізовано труднощі реалізації інноваційних ідей у навчальному процесі та охарактеризовано сучасний стан інноваційної діяльності в освіті, який поєднує теоретичний і практичний компоненти. Виокремлено основні етапи життєвого циклу інновацій, визначено роль педагога як рушійної сили інноваційного поступу, а також зміст і складники його інноваційного потенціалу. Підкреслено значення інноваційних технологій у початковій школі, які забезпечують адаптацію молодших школярів до викликів сучасного світу.
Опис: Савко Я., Фенчак Л.М. Процес упровадження педагогічних інновацій в освітній простір // Інновації в науці: сучасний вимір: матеріали Міжнародної науково практичної інтернет-конференції молодих дослідників (10 квітня 2025 року, м. Суми). – Суми: ФОП Цьома С.П., 2025. - С.103-106
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12802
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
IMPLEMENTATION_PROCESS.pdfПРОЦЕС УПРОВАДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ІННОВАЦІЙ В ОСВІТНІЙ ПРОСТІР4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.