Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12799
Title: Студентоцентроване змішане навчання: концепції, принципи, підходи
Authors: Кравченко, Тетяна Миколаївна
Герцовська, Наталія Олексіївна
Білас, Андрій Андрійович
Химинець, Анна Марія Іванівна
Keywords: студентоцентроване навчання
змішане навчання
індивідуалізація
критичне мислення
освітні технології
персоналізація
гнучкість навчання
Issue Date: 2025
Publisher: Київ
Abstract: У статті розглядаються основні концепції та принципи студентоцентрованого змішаного навчання (СЗН), яке інтегрує традиційні та цифрові формати освітнього процесу з метою підвищення його ефективності та відповідності сучасним вимогам. СЗН ґрунтується на активному залученні студентів до навчального процесу, що сприяє формуванню навичок самостійного мислення, критичного аналізу та прийняття рішень. Особливу увагу приділено персоналізації навчання, яка передбачає врахування індивідуальних освітніх потреб, інтересів та рівня підготовки студентів. Автори акцентують на важливості зворотного зв’язку, що дає змогу адаптувати освітні стратегії та підвищувати мотивацію здобувачів вищої освіти. У статті також розглянуто гнучке використання освітніх ресурсів, зокрема інтерактивних платформ, відеоматеріалів, онлайн-тестів, що сприяє формуванню цілісного, доступного й ефективного освітнього середовища.
Description: Кравченко Т. М. Студентоцентроване змішане навчання: концепції, принципи, підходи / Кравченко Т. М., Герцовська Н.О., Білас А.А., Химинець А.М. І. //«Наука і техніка сьогодні» (Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Фізико-математичні науки», Серія «Техніка») - 2025. № 5(46) 2025. С. 784-795
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12799
Ebben a gyűjteményben:Статті

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
ilovepdf_merged (12).pdfСтудентоцентроване змішане навчання: концепції, принципи, підходи3 MBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!