Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12797
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКовач, Аттіло-
dc.contributor.authorКозарь, Оксана Петрівна-
dc.contributor.authorОпачко, Магдалина-
dc.date.accessioned2025-06-09T06:30:28Z-
dc.date.available2025-06-09T06:30:28Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12797-
dc.descriptionКовач А. Дидактична взаємодія у змісті інтегрованого навчання хімії, фізики та біології у новій українській школі / А. Ковач, П. Козарь, М. Опачко // Збірник наукових праць. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. - Вип. 1(13), 2025. - С. 32-41uk_UA
dc.description.abstractУ статті проаналізовано особливості моделювання дидактичної взаємодії у змісті інтегрованого підходу з використанням інтерактивних технологій навчання «Ромашка Блума», «Фішбоун», «Перевернутий клас». Мета дослідження полягала у визначенні ролі та особливостей дидактичної взаємодії у процесі інтегрованого навчання природничих дисциплін та обґрунтуванні ефективності застосування інтерактивних технологій у підготовці здобувачів спеціальності «Середня освіта (Природничі науки)». Доведено, що інтегроване навчання природничих наук сприяє формуванню цілісного уявлення про природні явища, розвитку критичного мислення та аналітичних навичок. Використання інтерактивних методів навчання, зокрема «Ромашка Блума», «Фішбоун», «Перевернутий клас», сприяє активізації пізнавальної діяльності здобувачів, покращенню засвоєння матеріалу та розвитку soft skills (комунікація, співпраця, аргументація, робота в команді).uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectпідготовка педагогівuk_UA
dc.subjectдидактична взаємодіяuk_UA
dc.subjectінтегроване навчанняuk_UA
dc.subjectфізикаuk_UA
dc.subjectхіміяuk_UA
dc.subjectбіологіяuk_UA
dc.subjectНова українська школаuk_UA
dc.subjectтехнології активного навчанняuk_UA
dc.subjectздобувачі вищої освіти ступеня бакалавраuk_UA
dc.titleДидактична взаємодія у змісті інтегрованого навчання хімії, фізики та біології у новій українській школіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття Козарь О.pdfДидактична взаємодія у змісті інтегрованого навчання хімії, фізики та біології у новій українській школі1.3 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.