Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12797
Title: Дидактична взаємодія у змісті інтегрованого навчання хімії, фізики та біології у новій українській школі
Authors: Ковач, Аттіло
Козарь, Оксана Петрівна
Опачко, Магдалина
Keywords: підготовка педагогів
дидактична взаємодія
інтегроване навчання
фізика
хімія
біологія
Нова українська школа
технології активного навчання
здобувачі вищої освіти ступеня бакалавра
Issue Date: 2025
Abstract: У статті проаналізовано особливості моделювання дидактичної взаємодії у змісті інтегрованого підходу з використанням інтерактивних технологій навчання «Ромашка Блума», «Фішбоун», «Перевернутий клас». Мета дослідження полягала у визначенні ролі та особливостей дидактичної взаємодії у процесі інтегрованого навчання природничих дисциплін та обґрунтуванні ефективності застосування інтерактивних технологій у підготовці здобувачів спеціальності «Середня освіта (Природничі науки)». Доведено, що інтегроване навчання природничих наук сприяє формуванню цілісного уявлення про природні явища, розвитку критичного мислення та аналітичних навичок. Використання інтерактивних методів навчання, зокрема «Ромашка Блума», «Фішбоун», «Перевернутий клас», сприяє активізації пізнавальної діяльності здобувачів, покращенню засвоєння матеріалу та розвитку soft skills (комунікація, співпраця, аргументація, робота в команді).
Description: Ковач А. Дидактична взаємодія у змісті інтегрованого навчання хімії, фізики та біології у новій українській школі / А. Ковач, П. Козарь, М. Опачко // Збірник наукових праць. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. - Вип. 1(13), 2025. - С. 32-41
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12797
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття Козарь О.pdfДидактична взаємодія у змісті інтегрованого навчання хімії, фізики та біології у новій українській школі1.3 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.