Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12734
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чекан, Оксана Іванівна | - |
dc.contributor.author | Ільтьо, Галина Федорівна | - |
dc.contributor.author | Марценюк, Владислав Андрійович | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-29T06:34:39Z | - |
dc.date.available | 2025-05-29T06:34:39Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12734 | - |
dc.description | Чекан О.І. Сутність і тлумачення ключових термінів інклюзивної освіти в міжнародному та українському контексті: акцент на професійну роль асистента вихователя в освітньому процесі / О. І Чекан, Г. Ф. Ільтьо, В. А. Марценюк // Актуальні питання у сучасній науці. - № 5(35) 2025. - С. 1458-1467 | uk_UA |
dc.description.abstract | . У статті здійснено комплексний аналіз ключових понять, що становлять термінологічну основу інклюзивної освіти в міжнародному та українському контексті. Розкрито сутність і специфіку тлумачення базових термінів, таких як: «спеціальна освіта», «освіта для всіх», «особливі освітні потреби», «інклюзія», «інклюзивна освіта», «інклюзивне освітнє середовище», «індивідуальна програма розвитку». Проведено порівняльне вивчення змістових характеристик означених понять у нормативно-правових документах, терміно логічних словниках, науковій літературі європейських країн (Англії, Іспанії, Італії, Франції) та України | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | інклюзія | uk_UA |
dc.subject | інклюзивна освіта | uk_UA |
dc.subject | особливі освітні потреби | uk_UA |
dc.subject | термінологія | uk_UA |
dc.subject | освітнє середовище | uk_UA |
dc.subject | спеціальна освіта | uk_UA |
dc.subject | індивідуальна програма розвитку | uk_UA |
dc.subject | асистент вихователя | uk_UA |
dc.subject | інклюзивна практика | uk_UA |
dc.title | Сутність і тлумачення ключових термінів інклюзивної освіти в міжнародному та українському контексті: акцент на професійну роль асистента вихователя в освітньому процесі | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ilovepdf_merged (6).pdf | Сутність і тлумачення ключових термінів інклюзивної освіти в міжнародному та українському контексті: акцент на професійну роль асистента вихователя в освітньому процесі | 697.79 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.