Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12734
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧекан, Оксана Іванівна-
dc.contributor.authorІльтьо, Галина Федорівна-
dc.contributor.authorМарценюк, Владислав Андрійович-
dc.date.accessioned2025-05-29T06:34:39Z-
dc.date.available2025-05-29T06:34:39Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12734-
dc.descriptionЧекан О.І. Сутність і тлумачення ключових термінів інклюзивної освіти в міжнародному та українському контексті: акцент на професійну роль асистента вихователя в освітньому процесі / О. І Чекан, Г. Ф. Ільтьо, В. А. Марценюк // Актуальні питання у сучасній науці. - № 5(35) 2025. - С. 1458-1467uk_UA
dc.description.abstract. У статті здійснено комплексний аналіз ключових понять, що становлять термінологічну основу інклюзивної освіти в міжнародному та українському контексті. Розкрито сутність і специфіку тлумачення базових термінів, таких як: «спеціальна освіта», «освіта для всіх», «особливі освітні потреби», «інклюзія», «інклюзивна освіта», «інклюзивне освітнє середовище», «індивідуальна програма розвитку». Проведено порівняльне вивчення змістових характеристик означених понять у нормативно-правових документах, терміно логічних словниках, науковій літературі європейських країн (Англії, Іспанії, Італії, Франції) та Україниuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectінклюзіяuk_UA
dc.subjectінклюзивна освітаuk_UA
dc.subjectособливі освітні потребиuk_UA
dc.subjectтермінологіяuk_UA
dc.subjectосвітнє середовищеuk_UA
dc.subjectспеціальна освітаuk_UA
dc.subjectіндивідуальна програма розвиткуuk_UA
dc.subjectасистент вихователяuk_UA
dc.subjectінклюзивна практикаuk_UA
dc.titleСутність і тлумачення ключових термінів інклюзивної освіти в міжнародному та українському контексті: акцент на професійну роль асистента вихователя в освітньому процесіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ilovepdf_merged (6).pdfСутність і тлумачення ключових термінів інклюзивної освіти в міжнародному та українському контексті: акцент на професійну роль асистента вихователя в освітньому процесі697.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.