Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12734
Titel: Сутність і тлумачення ключових термінів інклюзивної освіти в міжнародному та українському контексті: акцент на професійну роль асистента вихователя в освітньому процесі
Autoren: Чекан, Оксана Іванівна
Ільтьо, Галина Федорівна
Марценюк, Владислав Андрійович
Stichwörter: інклюзія
інклюзивна освіта
особливі освітні потреби
термінологія
освітнє середовище
спеціальна освіта
індивідуальна програма розвитку
асистент вихователя
інклюзивна практика
Erscheinungsdatum: 2025
Zusammenfassung: . У статті здійснено комплексний аналіз ключових понять, що становлять термінологічну основу інклюзивної освіти в міжнародному та українському контексті. Розкрито сутність і специфіку тлумачення базових термінів, таких як: «спеціальна освіта», «освіта для всіх», «особливі освітні потреби», «інклюзія», «інклюзивна освіта», «інклюзивне освітнє середовище», «індивідуальна програма розвитку». Проведено порівняльне вивчення змістових характеристик означених понять у нормативно-правових документах, терміно логічних словниках, науковій літературі європейських країн (Англії, Іспанії, Італії, Франції) та України
Beschreibung: Чекан О.І. Сутність і тлумачення ключових термінів інклюзивної освіти в міжнародному та українському контексті: акцент на професійну роль асистента вихователя в освітньому процесі / О. І Чекан, Г. Ф. Ільтьо, В. А. Марценюк // Актуальні питання у сучасній науці. - № 5(35) 2025. - С. 1458-1467
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12734
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
ilovepdf_merged (6).pdfСутність і тлумачення ключових термінів інклюзивної освіти в міжнародному та українському контексті: акцент на професійну роль асистента вихователя в освітньому процесі697.79 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.