Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12734
Title: Сутність і тлумачення ключових термінів інклюзивної освіти в міжнародному та українському контексті: акцент на професійну роль асистента вихователя в освітньому процесі
Authors: Чекан, Оксана Іванівна
Ільтьо, Галина Федорівна
Марценюк, Владислав Андрійович
Keywords: інклюзія
інклюзивна освіта
особливі освітні потреби
термінологія
освітнє середовище
спеціальна освіта
індивідуальна програма розвитку
асистент вихователя
інклюзивна практика
Issue Date: 2025
Abstract: . У статті здійснено комплексний аналіз ключових понять, що становлять термінологічну основу інклюзивної освіти в міжнародному та українському контексті. Розкрито сутність і специфіку тлумачення базових термінів, таких як: «спеціальна освіта», «освіта для всіх», «особливі освітні потреби», «інклюзія», «інклюзивна освіта», «інклюзивне освітнє середовище», «індивідуальна програма розвитку». Проведено порівняльне вивчення змістових характеристик означених понять у нормативно-правових документах, терміно логічних словниках, науковій літературі європейських країн (Англії, Іспанії, Італії, Франції) та України
Description: Чекан О.І. Сутність і тлумачення ключових термінів інклюзивної освіти в міжнародному та українському контексті: акцент на професійну роль асистента вихователя в освітньому процесі / О. І Чекан, Г. Ф. Ільтьо, В. А. Марценюк // Актуальні питання у сучасній науці. - № 5(35) 2025. - С. 1458-1467
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12734
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ilovepdf_merged (6).pdfСутність і тлумачення ключових термінів інклюзивної освіти в міжнародному та українському контексті: акцент на професійну роль асистента вихователя в освітньому процесі697.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.