Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12733
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТовканець, Ганна Василівна-
dc.contributor.authorІльтьо, Галина Федорівна-
dc.date.accessioned2025-05-29T06:22:36Z-
dc.date.available2025-05-29T06:22:36Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12733-
dc.descriptionТовканець Г.В., Ільтьо Г.Ф. Особливості розвитку освіти і професійної підготовки в умовах модернізації соціокультурного простору / Товканець Г.В., Ільтьо Г.Ф. // Інноваційна педагогіка : науковий журнал / гол.ред. Терешкінас А. - Одеса : ВД "Гельветика", 2025. - Вип. 80, Т. 1. - С.13-17uk_UA
dc.description.abstractВ статті обгрунтовано проблему розвитку освіти і професійної підготовки в умовах сучасної трансформації інформаційного суспільства та соціокультурних змін. Наго-лошено, що можливість здобуття якісної освіти є однією з найважливіших життєвих цінностей громадян, вирішальним чинником соціальної справедливості та політичної стабільності. Виявлено виклики для системи освіти і професійної підготовки: зміна вектору ціннісних орієнтацій, в яких домінантою є етична концептуальність, між- культурність і етнічне різноманіття, що забовільняє всебічні потреби всіх соціально- професійних груп та індивідуальні запити особистості; спрямування на організацію самостійної роботи здобувана освіти та орієнтація на навчання впродовж життя; застосування ІКТ у професійній підготовці і створення інноваційного середовища; трансформація інституційних основ сфери освіти та підготовки кадрів, забезпечення інтеграції академічних й інноваційних форм і методів взаємодії в освітньому процесі. Визначено, що нові можливості для продукування, зберігання та передачі знань, організації досліджень і освітнього процесу створює цифрова революція. Для розгортання масових практик дистанційної, інтерактивної, віртуальної освіти розробляються нові освітні моделі та нова логістика освітнього процесу. Зроблено висновок, що врахування викликів соціокультурних змін для системи освіти вимагає концентрації уваги на застосуванні методик, заснованих на інформаційних й інноваційних технологіях розвитку і соціалізації особистості, що забезпечить не тільки засвоєння знань, але і способів мислення і діяльності здобувачів освіти; розвитку академічних, соціальних, професійних компетентностей особистості та здібностей до застосування системного аналізу, моделювання, проектування, рефлексії, самоосвіти, продуктивного спілкування і співробітництва в міжкультурному просторі.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherОдеса: "Гельветика"uk_UA
dc.subjectсоціокультурні зміниuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectметоди навчанняuk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікаційніuk_UA
dc.subjectтехнологіїuk_UA
dc.subjectінноваційні підходиuk_UA
dc.subjectздобуаач освітиuk_UA
dc.subjectпедагогічна діяльністьuk_UA
dc.titleОсобливості розвитку освіти і професійної підготовки в умовах модернізації соціокультурного просторуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ilovepdf_merged (5).pdfОсобливості розвитку освіти і професійної підготовки в умовах модернізації соціокультурного простору660.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.