Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12641
Назва: Клієнтоорієнтованість як ключовий інструмент для завоювання нових та утримання існуючих гостей закладів сфери гостинності
Автори: Рубіш, Марина Андріївна
Попович, Д.В.
Ключові слова: сфера гостинності
Всеукраїнські конференції
клієнтоорієнтованість
заклади сфери гостинності
утримання існуючих гостей
Дата публікації: 2025
Видавництво: Мукачево: МДУ
Опис: Рубіш М.А., Попович Д.В. Клієнтоорієнтованість як ключовий інструмент для завоювання нових та утримання існуючих гостей закладів сфери гостинності / Рубіш М.А., Попович Д.В. // Реалії та перспективи розвитку індустрії гостинності в умовах інтеграційних процесів [Електронний ресурс] : тези доповідей VІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Мукачево, 21 березня 2025 р.). - Мукачево : МДУ, 2025. - С. 39-41.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12641
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Customer_focus_as_a_key_tool_for_attracting_new_and_retaining_existing_guests_in_hospitality_establishments.pdfКлієнтоорієнтованість як ключовий інструмент для завоювання нових та утримання існуючих гостей закладів сфери гостинності1.41 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.