Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12641
Название: Клієнтоорієнтованість як ключовий інструмент для завоювання нових та утримання існуючих гостей закладів сфери гостинності
Авторы: Рубіш, Марина Андріївна
Попович, Д.В.
Ключевые слова: сфера гостинності
Всеукраїнські конференції
клієнтоорієнтованість
заклади сфери гостинності
утримання існуючих гостей
Дата публикации: 2025
Издательство: Мукачево: МДУ
Описание: Рубіш М.А., Попович Д.В. Клієнтоорієнтованість як ключовий інструмент для завоювання нових та утримання існуючих гостей закладів сфери гостинності / Рубіш М.А., Попович Д.В. // Реалії та перспективи розвитку індустрії гостинності в умовах інтеграційних процесів [Електронний ресурс] : тези доповідей VІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Мукачево, 21 березня 2025 р.). - Мукачево : МДУ, 2025. - С. 39-41.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12641
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Customer_focus_as_a_key_tool_for_attracting_new_and_retaining_existing_guests_in_hospitality_establishments.pdfКлієнтоорієнтованість як ключовий інструмент для завоювання нових та утримання існуючих гостей закладів сфери гостинності1.41 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.