Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12628
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРозман, Ірина Іллівна-
dc.date.accessioned2025-04-14T06:39:57Z-
dc.date.available2025-04-14T06:39:57Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12628-
dc.descriptionРозман І. І. Шкільна літературна освіта кінця ХХ - початку ХХІ століття: тенденції реформування / І. І. Розман // “Суспільство та національні інтересиˮ: журнал. - 2024. - No 4(12) 2025. - С. 332-340uk_UA
dc.description.abstractУ статті досліджуються ключові тенденції реформування шкільної літературної освіти кінця ХХ – початку ХХІ століття. Проаналізовано зміни в методах викладання та оцінювання, що зумовлені соціокультурними трансформаціями та освітніми реформами. Розглянуто історичні передумови реформування літературної освіти в Україні. Особлива увага приділяється переходу від нормативно-канонічної моделі літературної освіти до компетентнісного підходу, що передбачає формування критичного мислення, читацької автономії та особистісного осмислення літературних текстів. Закцентовано увагу на дискусійних аспектах щодо балансу між інноваційними та традиційними методами навчання у контексті шкільної літературної освіти кінця ХХ – початку ХХІ століття. У статті висвітлено вплив освітніх стандартів на вітчизняну літературну освіту, зокрема адаптацію концепцій міжпредметної інтеграції, розвитку креативності учнів і використання цифрових технологій у освітньому процесі. Проаналізовано основні виклики, пов’язані з реформуванням, включно зі скороченням годин на вивчення літератури, переглядом літературного канону та потребою в оновленні методичних підходів.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectреформуванняuk_UA
dc.subjectсучасна шкільна літературна освітаuk_UA
dc.subjectтенденції розвиткуuk_UA
dc.subjectукраїнська та зарубіжна літератураuk_UA
dc.subjectбалансuk_UA
dc.subjectтрадиційні та інноваційні методи навчанняuk_UA
dc.titleШкільна літературна освіта кінця ХХ - початку ХХІ століття: тенденції реформуванняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
School_ literary_ education_ in_ the_ late_ 20th - early_21st_ centuries_ reform_ trends.pdfШкільна літературна освіта кінця ХХ - початку ХХІ століття: тенденції реформування3.14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.