Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12612
Title: Ефективність соціально-психологічного тренінгу у формуванні професійних орієнтацій студентської молоді
Authors: Корнієнко, Інокентій Олексійович
Барчі, Беата Василівна
Keywords: соціально-психологічний тренінг
професійна орієнтація
студентська молодь
самопізнання
м’які навички
кар’єрне планування
ринок праці
методики професійної орієнтації
Issue Date: 2025
Abstract: У статті подано комплексне дослідження ефективності соціально психологічних тренінгів у формуванні професійних орієнтацій серед студентської молоді. Основний акцент дослідження зроблено на тому, як такі тренінги сприяють покращення розуміння студентами власних інтересів, здібностей, цінностей та професійних перспектив. У дослідженні пропонуються різноманітні методи, включаючи самопізнання, розвиток м’яких навичок, рольові ігри, моделювання кар’єрних ситуацій. Запропоновано конкретний приклад тренінгу «Професійний Компас», який був проведений протягом трьох днів і включав етапи самопізнання, оцінки здібностей та стратегічного планування кар’єри. Ключові напрямки дослідження включають те, що соціально-психологічні тренінги допомагають студентам не тільки визначитися з вибором професії, але й розвинути важливі для кар’єри навички, такі як комунікація, робота в команді, саморегуляція та критичне мислення. Вони також сприяють підвищенню самоусвідомлення, розумінню ринку праці та зміцненню мережі професійних контактів.
Description: Корнієнко І. Ефективність соціально-психологічного тренінгу у формуванні професійних орієнтацій студентської молоді / І. Корнієнко, Б. Барчі // Науковий журнал «Психологічні травелоги». - 2025, № 1. - С. 85-98
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12612
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ilovepdf_merged (2).pdfЕфективність соціально-психологічного тренінгу у формуванні професійних орієнтацій студентської молоді963.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.