Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén:
                
    
    http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12608Összes dokumentumadat
| DC mező | Érték | Nyelv | 
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Теличко, Наталія Вікторівна | - | 
| dc.date.accessioned | 2025-03-27T12:52:15Z | - | 
| dc.date.available | 2025-03-27T12:52:15Z | - | 
| dc.date.issued | 2024 | - | 
| dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12608 | - | 
| dc.description | Теличко, Н. В. Психолого-педагогічні засади використання візуальної платформи Pinterest як інноваційного засобу формування англомовної компетентності здобувачів освіти у говорінні / Н. В. Теличко // Становлення особистості: персоногенетичний контекст [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції, м. Мукачево, 23-24 квітня 2024 р. / ред. кол., гол. ред. Т. Д. Щербан. - Мукачево : МДУ, 2024. - С.123-125. | uk_UA | 
| dc.language.iso | other | uk_UA | 
| dc.publisher | Мукачево: МДУ | uk_UA | 
| dc.subject | інноваційні засоби | uk_UA | 
| dc.subject | Міжнародні конференції | uk_UA | 
| dc.subject | візуальна платформа Pinterest | uk_UA | 
| dc.subject | здобувачі освіти | uk_UA | 
| dc.subject | англомовна компетентность | uk_UA | 
| dc.title | Психолого-педагогічні засади використання візуальної платформи Pinterest як інноваційного засобу формування англомовної компетентності здобувачів освіти у говорінні | uk_UA | 
| dc.type | Article | uk_UA | 
| Ebben a gyűjteményben: | Тези доповідей | |
Fájlok a dokumentumban:
| Fájl | Leírás | Méret | Formátum | |
|---|---|---|---|---|
| Psychological_and_pedagogical_principles_of_using_the_visual_platform_Pinterest_as_an_innovative_means_of_forming_English-language_speaking_competence_of_education_seekers.pdf | Психолого-педагогічні засади використання візуальної платформи Pinterest як інноваційного засобу формування англомовної компетентності здобувачів освіти у говорінні | 841.67 kB | Adobe PDF | Megtekintés/Megnyitás | 
Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!

