Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1259
Название: Історія становлення теорії освіти дорослих у Європі
Авторы: Фельцан, Інна Михайлівна
Ключевые слова: освіта дорослих
глобалізація
інтелектуальна уніфікація світу
Дата публикации: 2017
Краткий осмотр (реферат): Сучасна педагогіка знаходиться на етапі розширення свого теоретичного фундаменту, з метою забезпечення потреб соціуму. Це спричинено глобальними світовими процесами: швидкі темпи технологічного розвитку, уніфікація світової спільноти, збільшення тривалості життя, зміна вимог щодо професійних навичок та компетенцій. Розширення теорії неможливе без глибокого аналізу історії становлення категорії. Термінологія напрямку повинна відповідати основним завданням процесу навчання дорослого студента. Чітке розуміння причин її появи, дасть змогу уникнути словесних конфузів, що ведуть до неправильної інтерпретації теорії, та, як результат цього, методології обраного напряму.
Описание: Фельцан, І. М. Історія становлення теорії освіти дорослих у Європі / І. М. Фельцан // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія "Педагогіка. Соціальна робота" : збірник наукових праць. - Ужгород, 2017. - Випуск 1(40). - С.299-301
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1259
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Ужгород Фельцан.pdfІсторія становлення теорії освіти дорослих у Європі6.9 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.