Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1259
Titel: Історія становлення теорії освіти дорослих у Європі
Autoren: Фельцан, Інна Михайлівна
Stichwörter: освіта дорослих
глобалізація
інтелектуальна уніфікація світу
Erscheinungsdatum: 2017
Zusammenfassung: Сучасна педагогіка знаходиться на етапі розширення свого теоретичного фундаменту, з метою забезпечення потреб соціуму. Це спричинено глобальними світовими процесами: швидкі темпи технологічного розвитку, уніфікація світової спільноти, збільшення тривалості життя, зміна вимог щодо професійних навичок та компетенцій. Розширення теорії неможливе без глибокого аналізу історії становлення категорії. Термінологія напрямку повинна відповідати основним завданням процесу навчання дорослого студента. Чітке розуміння причин її появи, дасть змогу уникнути словесних конфузів, що ведуть до неправильної інтерпретації теорії, та, як результат цього, методології обраного напряму.
Beschreibung: Фельцан, І. М. Історія становлення теорії освіти дорослих у Європі / І. М. Фельцан // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія "Педагогіка. Соціальна робота" : збірник наукових праць. - Ужгород, 2017. - Випуск 1(40). - С.299-301
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1259
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Ужгород Фельцан.pdfІсторія становлення теорії освіти дорослих у Європі6.9 MBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.