Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12577
Langanzeige der Metadaten
DC ElementWertSprache
dc.contributor.authorЛипчей, Михайло Степанович-
dc.date.accessioned2025-03-24T13:56:04Z-
dc.date.available2025-03-24T13:56:04Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12577-
dc.descriptionЛипчей, Михайло Степанович До проблеми виокремлення педагогічних умов формування праксеологічної компетентності майбутніх фахівців лісового господарства в умовах дуального навчання в закладах фахової передвищої освіти / Михайло Степанович Липчей // Наукові інновації та передові технології. Серія "Управління та адміністрування", Серія "Право", Серія "Економіка", Серія "Психологія", Серія "Педагогіка" : науковий журнал / гол.ред. Романенко Є.О. - Київ, 2025. - №3(43). - С. 1208-1217uk_UA
dc.description.abstractВ статті висвітлено ключові засади виокремлення педагогічних умов формування праксеологічної компетентності майбутніх фахівців лісового господарства в умовах дуального навчання в закладах фахової передвищої освіти. Резюмовано, основні орієнтири розвитку суспільства й виробництва, відповідно до яких система професійно-технічної освіти повинна випускати кадри (види діяльності та професійні компетенції майбутніх фахівців ґрунтуються на вимогах сучасних міжнародних профстандартів з урахуванням нових технологій; відбувається зміна номенклатури та орієнтації загальних компетентностей; акцентується увага на посиленні ролі академічної свободи для ЗФПВО в оновленні структурної та змістовної сторін освіти та ін.). Підкреслено, що метод моделювання забезпечує можливість розробки моделі обраного процесу/явища.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherКиївuk_UA
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UA
dc.subjectумовиuk_UA
dc.subjectдуальне навчанняuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectблокиuk_UA
dc.subjectпраксеологічна компетентністьuk_UA
dc.subjectмайбутні фахівці лісового господарстваuk_UA
dc.titleДо проблеми виокремлення педагогічних умов формування праксеологічної компетентності майбутніх фахівців лісового господарства в умовах дуального навчання в закладах фахової передвищої освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
TO_THE_PROBLEM_OF_IDENTIFICATION.pdfДО ПРОБЛЕМИ ВИОКРЕМЛЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ ПРАКСЕОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ЛІСОВОГО ГОСПОДАРСТВА В УМОВАХ ДУАЛЬНОГО НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ1.94 MBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.