Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12577
Title: | До проблеми виокремлення педагогічних умов формування праксеологічної компетентності майбутніх фахівців лісового господарства в умовах дуального навчання в закладах фахової передвищої освіти |
Authors: | Липчей, Михайло Степанович |
Keywords: | педагогічні умови умови дуальне навчання студенти блоки праксеологічна компетентність майбутні фахівці лісового господарства |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | Київ |
Abstract: | В статті висвітлено ключові засади виокремлення педагогічних умов формування праксеологічної компетентності майбутніх фахівців лісового господарства в умовах дуального навчання в закладах фахової передвищої освіти. Резюмовано, основні орієнтири розвитку суспільства й виробництва, відповідно до яких система професійно-технічної освіти повинна випускати кадри (види діяльності та професійні компетенції майбутніх фахівців ґрунтуються на вимогах сучасних міжнародних профстандартів з урахуванням нових технологій; відбувається зміна номенклатури та орієнтації загальних компетентностей; акцентується увага на посиленні ролі академічної свободи для ЗФПВО в оновленні структурної та змістовної сторін освіти та ін.). Підкреслено, що метод моделювання забезпечує можливість розробки моделі обраного процесу/явища. |
Description: | Липчей, Михайло Степанович До проблеми виокремлення педагогічних умов формування праксеологічної компетентності майбутніх фахівців лісового господарства в умовах дуального навчання в закладах фахової передвищої освіти / Михайло Степанович Липчей // Наукові інновації та передові технології. Серія "Управління та адміністрування", Серія "Право", Серія "Економіка", Серія "Психологія", Серія "Педагогіка" : науковий журнал / гол.ред. Романенко Є.О. - Київ, 2025. - №3(43). - С. 1208-1217 |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12577 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
TO_THE_PROBLEM_OF_IDENTIFICATION.pdf | ДО ПРОБЛЕМИ ВИОКРЕМЛЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ ПРАКСЕОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ЛІСОВОГО ГОСПОДАРСТВА В УМОВАХ ДУАЛЬНОГО НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ | 1.94 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.