Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12575
Назва: Медіаосвіта в контексті викликів сьогодення: категорійно-дефінітивний аналіз
Автори: Бродович, Юрій Романович
Серденко, Таісія Володимирівна
Панченко, Оксана Дмитрівна
Ключові слова: медіа
медіазасіб
медіаосвіта
медіаграмотність
медіакультура
медіакомпетентність
Дата публікації: 2025
Видавництво: Київ
Короткий огляд (реферат): Медіаосвіта є невід’ємною складовою безперервної освіти особистості, ефективним засобом розвитку творчої, самодостатньої та критично мислячої людини в умовах лавиноподібного наростання інформації. У статті подана система основних термінів, якими оперує медіаосвіта: медіа, медіазасіб, медіакультура, медіаграмотність, медіакомпетентність тощо.
Опис: Бродович Ю.Р., Серденко Т.В., Панченко О.Д. Медіаосвіта в контексті викликів сьогодення: категорійно-дефінітивний аналіз / Ю.Р. Бродович, Т.В. Серденко , О.Д. Панченко // Суспільство та національні інтереси : електронний науковий журнал / гол.ред. Теренда Н.О. - Київ, 2025. - № 2(10). - С. 80-88
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12575
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MEDIA_EDUCATION.pdfМЕДІАОСВІТА В КОНТЕКСТІ ВИКЛИКІВ СЬОГОДЕННЯ: КАТЕГОРІЙНО-ДЕФІНІТИВНИЙ АНАЛІЗ1.12 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.