Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1253
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБлистів, Н.-
dc.contributor.authorМедвідь, Лариса Іванівна-
dc.date.accessioned2018-03-04T08:25:55Z-
dc.date.available2018-03-04T08:25:55Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1253-
dc.descriptionБлистів, Н. Основні інструменти промоції туристичного продукту / Н. Блистів, Л. Медвідь // Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації : збірник наукових праць за матеріалами ХХХІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (19 грудня 2017 р.). - Переяслав-Хмельницький, 2017. - Випуск 31. - С.61-64en_US
dc.description.abstractУ статті розглянуто сутність і роль промоції туристичного продукту, роль реклами як основи промоції турстичного регіону; основні промоційні інструменти: їх особливості та можливості інформативного впливу на споживача для просування і продажу турпродукту.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectпромоціяen_US
dc.subjectпромоакціяen_US
dc.subjectпромо-сайтen_US
dc.subjectбрендen_US
dc.titleОсновні інструменти промоції туристичного продуктуen_US
dc.typeThesisen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник _Переяслав Хмельницький_груд%-split-merge.pdfОсновні інструменти промоції туристичного продукту840.74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.