Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12491
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Серденко, Т. В. | - |
dc.contributor.author | Рейс, Т. Т. | - |
dc.contributor.author | Панченко, О. Д. | - |
dc.date.accessioned | 2025-03-05T09:08:02Z | - |
dc.date.available | 2025-03-05T09:08:02Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12491 | - |
dc.description | Серденко Т. В., Рейс Т. Т., Панченко О. Д. Інформаційні технології як ключовий інструмент у stem-освіті: сучасний стан і перспективи / Т. В. Серденко , Т. Т. Рейс , О. Д. Панченко // Таврійський науковий вісник № 6. С.99-105 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглядається важлива роль інформаційних технологій (ІТ) у трансфор- мації STEM-освіти, яка є ключовим напрямом розвитку сучасної освіти. Окреслено вплив ІТ на якість, ефективність та доступність STEM-навчання, а також детально проана- лізовано стан впровадження цих технологій як на міжнародному рівні, так і в Україні. Основну увагу приділено аналізу викликів і перспектив, що виникають у процесі інтеграції інноваційних підходів до навчання. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | STEM-освіта | uk_UA |
dc.subject | інформаційні технології | uk_UA |
dc.subject | хмарні обчислення | uk_UA |
dc.subject | штучний інтелект | uk_UA |
dc.subject | віртуальна реальність | uk_UA |
dc.subject | цифрові лабораторії | uk_UA |
dc.subject | персоналізоване навчання | uk_UA |
dc.title | Інформаційні технології як ключовий інструмент у stem-освіті: сучасний стан і перспективи | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
INFORMATION_TECHNOLOGY.pdf | ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК КЛЮЧОВИЙ ІНСТРУМЕНТ У STEM-ОСВІТІ: СУЧАСНИЙ СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ | 831.37 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.