Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12490
Title: | Аналіз освітньо-виховних планів щодо розвитку зв’язного мовлення дітей з аутизмом в інклюзивних групах ЗДО засобами цифровізації |
Authors: | Чекан, Оксана Іванівна Попович, Надія Ференцівна Марценюк, Владислав Андрійович |
Keywords: | інклюзивна освіта діти з аутизмом розвиток мовлення зв’язне мовлення мовленнєві ігри дидактичні ігри індивідуальні програми розвитку освітньо-виховні плани розвиток комунікативних навичок цифрові технології інтерактивні методики інклюзивні групи мовленнєві вправи монологічне мовлення діалогічне мовлення вербальні ігри цифровізація |
Issue Date: | 2024 |
Abstract: | Розвиток зв’язного мовлення у дітей з аутизмом є одним із ключових завдань сучасної інклюзивної освіти. У зв’язку із цим виникає потреба у впровадженні ефективних методик і технологій, які сприяють формуванню комунікативних навичок у дітей-аутистів. Одним із поширених підходів є використання ігрових методів, зокрема дидактичних і мовленнєвих ігор, що давно довели свою результативність у педагогічній практиці. Проте важливо дослідити, як саме ці методики інтегруються в освітньо-виховний процес інклюзивних груп, які працюють із дітьми з аутизмом, і наскільки ефективними є ці методи для різних аспектів мовленнєвого розвитку |
Description: | Чекан О.І., Попович Н.Ф., Марценюк В.А. Аналіз освітньо-виховних планів щодо розвитку зв’язного мовлення дітей з аутизмом в інклюзивних групах ЗДО засобами цифровізації / О.І. Чекан ,Н.Ф. Попович , В.А. Марценюк // Health & Education / Вип. 4, 2024. С.154-159 |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12490 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ANALYSIS_OF_EDUCATIONAL.pdf | АНАЛІЗ ОСВІТНЬО-ВИХОВНИХ ПЛАНІВ ЩОДО РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ З АУТИЗМОМ В ІНКЛЮЗИВНИХ ГРУПАХ ЗДО ЗАСОБАМИ ЦИФРОВІЗАЦІЇ | 749.05 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.