Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12483
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКорнієнко, Інокентій Олексійович;-
dc.contributor.authorАлмаші, Світлана Іванівна-
dc.date.accessioned2025-03-04T11:54:59Z-
dc.date.available2025-03-04T11:54:59Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12483-
dc.descriptionПрактика діагностично-просвітницька: методичні рекомендації до організації та проведення практики для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 053 «Психологія»/ укладачі Корнієнко І.О., Алмаші С.І.– Мукачево : МДУ, 2025. – 40 с.uk_UA
dc.description.abstractУ методичних рекомендаціях розкриті загальні положення діагностичнопросвітницької практики, висвітлені особливості організаційного етапу практики, фахові завдання з поясненнями, приклади оформлення звітної документації. Методичні рекомендації містять чіткі інструкції щодо реалізації усіх завдань практики, що дозволить здобувачам максимально ефективно реалізувати загальну мету та завдання діагностично-просвітницької практики. Рекомендовано здобувачам другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 053 «Психологія».uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМДУuk_UA
dc.subjectметодичні рекомендаціїuk_UA
dc.subjectпсихологіяuk_UA
dc.subjectпрактика діагностично-просвітницькаuk_UA
dc.titleПрактика діагностично-просвітницька: методичні рекомендації до організації та проведення практики для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 053 «Психологія»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Методичні рекомендації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ilovepdf_merged (5).pdfПрактика діагностично-просвітницька: методичні рекомендації до організації та проведення практики для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 053 «Психологія»1.74 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.