Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12442
Title: Принципи взаємозв'язку художньо-творчого мистецтва в інтегрованому навчанні дошкільників
Authors: Черепаня, Наталія Іванівна
Русин, Надія Михайлівна
Keywords: інтегроване навчання
педагогічні умови інтегрованого навчання
мистецтво
художньо-творче навчання та виховання
Issue Date: 2024
Publisher: Мукачево: МДУ
Abstract: У статті розглянуто проблеми художньо-творчого виховання дошкільнят, які є актуальними у руслі педагогічної інтеграції в цілому, що є перспективною областю сучасних наукових досліджень. Інтегроване виховання спрямовано на розвиток творчого мислення і фантазії вихованців, формування вміння узагальнювати інформацію та знання, рішення конкретних завдань, виховання прагнення творчо виражати себе у будь-якій діяльності. Проаналізовано як створюються образи предметів та об'єктів дійсності, музичних та літературних творів виразними засобами різних видів мистецтва в різних видах художньої діяльності: у мовленнєвій діяльності; у театралізованій діяльності; у музиці; у образотворчій діяльності.
Description: Черепаня Н.І., Русин Н.М. Принципи взаємозв'язку художньо-творчого мистецтва в інтегрованому навчанні дошкільників / Черепаня Н.І., Русин Н.М. // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Т. Д. Щербан; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; В. В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2024. - Вип. 2(37). - С. 138-142. - (Index Copernicus, ResearchBib, SJIF/Inno-Space, CiteFactor, Infobase Index, DRJI, Turkish Education Index.).
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12442
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Principles_of_the_relationship_between_artistic_and_creative_arts_in_integrated_education_of_preschoolers.pdfПринципи взаємозв'язку художньо-творчого мистецтва в інтегрованому навчанні дошкільників1.08 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.