Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12416
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorYanchuk, T.V.-
dc.contributor.authorЯнчик, Ігор Миколайович-
dc.contributor.authorLahai, K.V.-
dc.date.accessioned2025-02-17T08:11:27Z-
dc.date.available2025-02-17T08:11:27Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12416-
dc.descriptionYanchuk T.V., Lahai K.V. Video marketing: current trends of video content in 2024 /T.V. Yanchuk , K.V. Lahai // Modern engineering and innovative technologies. - 2024. - C.114-119uk_UA
dc.description.abstractThe article considers the main trends in video content in 2024, which determine modern approaches to video marketing. The focus is on short video formats, interactive elements, personalization, the use of augmented reality (AR) and artificial intelligence to create content. Changes in audience preferences caused by the pandemic and global challenges, as well as their impact on marketing strategies, are analyzed. The article offers practical recommendations for introducing trends in the activities of brands to increase customer engagement and return on investment. Statistics and forecast of the impact of video content on marketing strategies until 2025 are presented.У статті розглянуто основні тренди відеоконтенту 2024 року, які визначають сучасні підходи до відеомаркетингу. Основна увага приділяється коротким відеоформатам, інтерактивним елементам, персоналізація, використання доповненої реальності (AR) і штучного інтелекту для створення контенту. Зміни в уподобаннях аудиторії, викликані пандемією та глобальними викликами, а також їх аналізується вплив на маркетингові стратегії. У статті пропонуються практичні рекомендації по впровадження трендів у діяльність брендів для підвищення залученості клієнтів і прибутку інвестиції. Статистика та прогноз впливу відеоконтенту на маркетингові стратегії до 2025 року представлені.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectvideo marketinguk_UA
dc.subjectвідеомаркетингuk_UA
dc.subjectvideo contentuk_UA
dc.subjectвідеоконтентuk_UA
dc.subjectshort videosuk_UA
dc.subjectкороткі відеоuk_UA
dc.subjectpersonalizationuk_UA
dc.subjectперсоналізаціяuk_UA
dc.subjectinteractivityuk_UA
dc.subjectінтерактивністьuk_UA
dc.subjectaugmented realityuk_UA
dc.subjectдоповнена реальністьuk_UA
dc.subjectartificial intelligenceuk_UA
dc.subjectштучний інтелектuk_UA
dc.subject2024 trendsuk_UA
dc.subjectтенденції 2024 рокуuk_UA
dc.subjectmarketing strategiesuk_UA
dc.subjectмаркетингові стратегіїuk_UA
dc.subjectcustomer engagementuk_UA
dc.subjectзалучення клієнтівuk_UA
dc.titleVideo marketing: current trends of video content in 2024uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VIDEO_MARKETING.pdfVIDEO MARKETING: CURRENT TRENDS OF VIDEO CONTENT IN 20241.15 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.