Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12404
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСеменчук, В. В.-
dc.contributor.authorБарчі, Беата Василівна-
dc.date.accessioned2025-02-13T13:11:53Z-
dc.date.available2025-02-13T13:11:53Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12404-
dc.descriptionСеменчук, В. В. Психологічні переваги використання гейміфікації для покращення соціальної взаємодії учнів на уроках іноземної мови / В. В. Семенчук, Б. В. Барчі // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. - Мукачево : РВВ МДУ, 2024. - Випуск 2(14). - С.111-114.uk_UA
dc.description.abstractВ статті розглянуто психологічні переваги використання гейміфікації для покращення соціальної взаємодії учнів на уроках іноземної мови. Дається коротка характеристика поняття "гейміфікація". Акцентується увага на важливості використання гейміфікації під час освітнього процесу.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМукачево: МДУuk_UA
dc.subjectгейміфікаціяuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.subjectпсихологічна мотиваціяuk_UA
dc.subjectспівпрацяuk_UA
dc.subjectконкуренціяuk_UA
dc.subjectсоціальна взаємодіяuk_UA
dc.subjectігрові елементиuk_UA
dc.titleПсихологічні переваги використання гейміфікації для покращення соціальної взаємодії учнів на уроках іноземної мовиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Psychological_Benefits_of_Using_Gamification_to_Improve_Students_Social_Interaction_in_Foreign_Language_Lessons.pdfПсихологічні переваги використання гейміфікації для покращення соціальної взаємодії учнів на уроках іноземної мови802.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.