Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12404
Title: | Психологічні переваги використання гейміфікації для покращення соціальної взаємодії учнів на уроках іноземної мови |
Authors: | Семенчук, В. В. Барчі, Беата Василівна |
Keywords: | гейміфікація навчання психологічна мотивація співпраця конкуренція соціальна взаємодія ігрові елементи |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Мукачево: МДУ |
Abstract: | В статті розглянуто психологічні переваги використання гейміфікації для покращення соціальної взаємодії учнів на уроках іноземної мови. Дається коротка характеристика поняття "гейміфікація". Акцентується увага на важливості використання гейміфікації під час освітнього процесу. |
Description: | Семенчук, В. В. Психологічні переваги використання гейміфікації для покращення соціальної взаємодії учнів на уроках іноземної мови / В. В. Семенчук, Б. В. Барчі // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. - Мукачево : РВВ МДУ, 2024. - Випуск 2(14). - С.111-114. |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12404 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Psychological_Benefits_of_Using_Gamification_to_Improve_Students_Social_Interaction_in_Foreign_Language_Lessons.pdf | Психологічні переваги використання гейміфікації для покращення соціальної взаємодії учнів на уроках іноземної мови | 802.34 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.