Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12404
Titel: Психологічні переваги використання гейміфікації для покращення соціальної взаємодії учнів на уроках іноземної мови
Autoren: Семенчук, В. В.
Барчі, Беата Василівна
Stichwörter: гейміфікація
навчання
психологічна мотивація
співпраця
конкуренція
соціальна взаємодія
ігрові елементи
Erscheinungsdatum: 2024
Herausgeber: Мукачево: МДУ
Zusammenfassung: В статті розглянуто психологічні переваги використання гейміфікації для покращення соціальної взаємодії учнів на уроках іноземної мови. Дається коротка характеристика поняття "гейміфікація". Акцентується увага на важливості використання гейміфікації під час освітнього процесу.
Beschreibung: Семенчук, В. В. Психологічні переваги використання гейміфікації для покращення соціальної взаємодії учнів на уроках іноземної мови / В. В. Семенчук, Б. В. Барчі // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. - Мукачево : РВВ МДУ, 2024. - Випуск 2(14). - С.111-114.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12404
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Psychological_Benefits_of_Using_Gamification_to_Improve_Students_Social_Interaction_in_Foreign_Language_Lessons.pdfПсихологічні переваги використання гейміфікації для покращення соціальної взаємодії учнів на уроках іноземної мови802.34 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.