Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12404
Title: Психологічні переваги використання гейміфікації для покращення соціальної взаємодії учнів на уроках іноземної мови
Authors: Семенчук, В. В.
Барчі, Беата Василівна
Keywords: гейміфікація
навчання
психологічна мотивація
співпраця
конкуренція
соціальна взаємодія
ігрові елементи
Issue Date: 2024
Publisher: Мукачево: МДУ
Abstract: В статті розглянуто психологічні переваги використання гейміфікації для покращення соціальної взаємодії учнів на уроках іноземної мови. Дається коротка характеристика поняття "гейміфікація". Акцентується увага на важливості використання гейміфікації під час освітнього процесу.
Description: Семенчук, В. В. Психологічні переваги використання гейміфікації для покращення соціальної взаємодії учнів на уроках іноземної мови / В. В. Семенчук, Б. В. Барчі // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. - Мукачево : РВВ МДУ, 2024. - Випуск 2(14). - С.111-114.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12404
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Psychological_Benefits_of_Using_Gamification_to_Improve_Students_Social_Interaction_in_Foreign_Language_Lessons.pdfПсихологічні переваги використання гейміфікації для покращення соціальної взаємодії учнів на уроках іноземної мови802.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.