Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12394
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кузьма, О. І. | - |
dc.contributor.author | Мочан, Тетяна Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-02-12T13:15:26Z | - |
dc.date.available | 2025-02-12T13:15:26Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12394 | - |
dc.description | Кузьма, О. І. Особливості організації змішаного навчання в початковій школі / О. І. Кузьма, Т. М. Мочан // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. - Мукачево : РВВ МДУ, 2024. - Випуск 2(14). - С.68-72. | uk_UA |
dc.description.abstract | Стаття присвячена аналізу змішаного навчання як інноваційного підходу в освітньому процесі початкової школи. Розглядаються особливості, переваги та виклики впровадження цієї методології, що поєднує традиційні форми навчання з використанням цифрових технологій. Описано основні моделі змішаного навчання, зроблено висновок про перспективність змішаного навчання для підвищення якості освіти і адаптації учнів до сучасного цифрового світу. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Мукачево: МДУ | uk_UA |
dc.subject | змішане навчання | uk_UA |
dc.subject | форма організації освітнього процесу | uk_UA |
dc.subject | моделі змішаного навчання | uk_UA |
dc.subject | цифрові освітні інновації | uk_UA |
dc.subject | початкова школа | uk_UA |
dc.title | Особливості організації змішаного навчання в початковій школі | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Features_of_organizing_blended_learning_in_primary_school.pdf | Особливості організації змішаного навчання в початковій школі | 813.9 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.