Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12394
Назва: Особливості організації змішаного навчання в початковій школі
Автори: Кузьма, О. І.
Мочан, Тетяна Михайлівна
Ключові слова: змішане навчання
форма організації освітнього процесу
моделі змішаного навчання
цифрові освітні інновації
початкова школа
Дата публікації: 2024
Видавництво: Мукачево: МДУ
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена аналізу змішаного навчання як інноваційного підходу в освітньому процесі початкової школи. Розглядаються особливості, переваги та виклики впровадження цієї методології, що поєднує традиційні форми навчання з використанням цифрових технологій. Описано основні моделі змішаного навчання, зроблено висновок про перспективність змішаного навчання для підвищення якості освіти і адаптації учнів до сучасного цифрового світу.
Опис: Кузьма, О. І. Особливості організації змішаного навчання в початковій школі / О. І. Кузьма, Т. М. Мочан // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. - Мукачево : РВВ МДУ, 2024. - Випуск 2(14). - С.68-72.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12394
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Features_of_organizing_blended_learning_in_primary_school.pdfОсобливості організації змішаного навчання в початковій школі813.9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.