Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12394
Название: Особливості організації змішаного навчання в початковій школі
Авторы: Кузьма, О. І.
Мочан, Тетяна Михайлівна
Ключевые слова: змішане навчання
форма організації освітнього процесу
моделі змішаного навчання
цифрові освітні інновації
початкова школа
Дата публикации: 2024
Издательство: Мукачево: МДУ
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена аналізу змішаного навчання як інноваційного підходу в освітньому процесі початкової школи. Розглядаються особливості, переваги та виклики впровадження цієї методології, що поєднує традиційні форми навчання з використанням цифрових технологій. Описано основні моделі змішаного навчання, зроблено висновок про перспективність змішаного навчання для підвищення якості освіти і адаптації учнів до сучасного цифрового світу.
Описание: Кузьма, О. І. Особливості організації змішаного навчання в початковій школі / О. І. Кузьма, Т. М. Мочан // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. - Мукачево : РВВ МДУ, 2024. - Випуск 2(14). - С.68-72.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12394
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Features_of_organizing_blended_learning_in_primary_school.pdfОсобливості організації змішаного навчання в початковій школі813.9 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.